Armbåndssupport

I armbåndssupport yder vi support til alle problemer der kan opstå med armbånd og medfølgende chip. Det kan være problemer med at komme ind gennem møllerne, det digitale ejerskab af armbåndet, problemer i forbindelse med betaling med chip og meget andet. Vi er første led i forbindelse med eventuelle problemer. Vi forsøger at løse det hele i løbet af kort tid, men der kan selvfølgelig være noget som vi ikke selv kan løse, så vi bliver nødt til at give det videre i systemet. Det betyder ikke at vi har sluppet opgaven, for vi følger selvfølgelig op på sagerne. Der vil i hele festivalperioden være en ansvarlig formand / stedfortræder på vagt til at hjælpe med diverse problemer. Vores åbningstider er fra starten festivaldagen til slut. så ca. fra 8.30 (om morgenen) til 04.00 (om natten)
Vi har pt. følgende ledige vagter:
Fredag d. 29. juli / 08.00 - 20.00 , Tirsdag d. 2. august / 16.00 - 23.00, Fredag d. 5. august / 08.00 20.00 (3 stk.)
Mandag d. 1. august / 12.30 – 22.00, Torsdag d. 4. august / 12.00 – 22.00, Søndag d. 7. august / 08.00 – 13.00 (1 stk.)
Område Support
Periode: Før festivalen,Under festivalen
Krav Vores plus ord er serviceminded og ro på. Ud over det så arbejder vi med forskellige IT systemer, så det kræver at man kan bruge en computer lidt mere end gennemsnittet ;-)